Uzupełnienie braku zęba siecznego w szczęce z kształtowaniem indywidualnego profilu wyłaniania przy użyciu korony tymczasowej na implancie – opis przypadku

Artykuł stanowi opis przypadku implantacji w miejscu usuniętego przetrwałego zęba mlecznego. Po upływie sześciu miesięcy nastąpiła odbudowa protetyczna z wykorzystaniem dokręcanej do implantu korony tymczasowej.

Występująca w przednim odcinku łuku zębowego luka zębowa jest nie tylko problemem natury estetycznej, lecz również powodem zaburzeń mowy i fonetyki. Bardzo często, w przypadku występowania ww. schorzeń, pacjenci zgłaszają się i decydują się na inwazyjne leczenie protetyczno-chirurgiczne, które obejmuje takie zabiegi, jak szlifowanie zębów pod korony lub mosty protetyczne, bądź też leczenie z wykorzystaniem implantów stomatologicznych (2). Brodawki dziąsłowe postrzegane są jako kluczowy i decydujący o sukcesie prowadzonego leczenia dla klinicystów czynnik. Opisano wiele technik, które miały na celu udoskonalenie kształtu i rozmiaru miękkich tkanek międzyzębowych. Pomimo tego klinicyści wielokrotnie przeprowadzają dodatkowe zabiegi chirurgiczne lub stosują korony tymczasowe, by poprawić kształt tych struktur (1). Niestety, znaczna część...

Chcesz przeczytać cały artykuł?

Wyślij SMS o treści TC.ART pod numer

91058

Zdobądź bezterminowy dostęp do artykułu z Bazy Wiedzy

Możesz przeczytać jeden artykuł
– ten który obecnie czytasz lub inny, wybrany przez Ciebie!

Możesz korzystać z artykułu na komputerze,
na tablecie, w telefonie

Koszt SMS'a to 10 zł netto (12,30 zł brutto)

Wprowadź kod otrzymany SMS'em:

Wyrażam zgodę na spełnienie świadczenia - dostarczenie treści cyfrowych nie zapisanych na nośniku materialnym - przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i przyjmuję do wiadomości, że tracę prawo do odstąpienia od umowy.

Właścicielem serwisu jest ELAMED Sp. z o.o. Sp.k., al. Roździeńskiego 188 c, 40-203 Katowice
Dział Obsługi Klienta: tel. 32 788 51 28, e-mail: dok@elamed.pl

Usługę Premium SMS obsługuje Smartpay, grupa Mobiltek. Usługa dostępna dla T-mobile, Plus GSM, Orange, Play.

Zgłoszenie reklamacji: reklamacje@mobiltek.pl

Regulamin usługi Baza Wiedzy | Regulamin ŚUDE | Regulamin smartpay
W związku z wejściem w dniu 25 maja 2018 roku nowych przepisów w zakresie ochrony danych osobowych (RODO), chcemy poinformować Cię o kilku ważnych kwestiach dotyczących bezpieczeństwa przetwarzania Twoich danych osobowych. Prosimy abyś zapoznał się z informacją na temat Administratora danych osobowych, celu i zakresu przetwarzania danych oraz poznał swoje uprawnienia. W tym celu przygotowaliśmy dla Ciebie szczegółową informację dotyczącą przetwarzania danych osobowych.
Wszelkie informacje znajdziesz tutaj.
Zachęcamy również do zapoznania się z naszą nową Polityką Prywatności.
W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu z naszym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem iodo@elamed.pl

Zamknij